Offset Color
Blogging

הכל על דיוור ישיר ואיך לעשות אותו יעיל יותר

בין אם אתם מתעניינים בדיוור ישיר אלקטרוני ובין אם אתם מעוניינים לדעת יותר על דיוור ישיר במעטפות או בדואר רגיל, ישנם כמה נקודות חשובות שכדאי להכיר. בשורות הבאות תמצאו הכול על דיוור ישיר ואיך לעשות אותו יעיל יותר.

הגדרת מטרה נמדדת לדיוור מראש – חשוב להגדיר מראש מטרה ברורה ועליה לבצע מדידה. רק כך תוכלו להבין האם הכוונתכם נכונה וכך מטרתכם תתבצע. כמו כן, לא כדאי תמיד להציע מגוון גדול מידי של מוצרים להתפשר על תדמית שלכם. כאמור, כדאי להציב לעצמכם מטרה על פיה תוכלו לבדוק האם הדיוור שלכם צלח. תוכלו להציב לכם מטרה כמו כמות טלפונים שתקבלו בתקופה שלאחר הדיוור, או כמות לקוחות שיגיעו אליכם עם קופון מצורף לדיוור.

דברו בגובה העיניים בלי שגיאות או טעויות – כאשר אתם משווקים לקהל הרחב במילים גבוהות או עם שגיאות כתיב, לעיתים זה יגרום לדיוור להיראות חובבני ולא מקצועי. שימו לב שמהרגע ששלחתם את הדיוור אין לכם דרך חזרה ולכן חשוב מאוד לבדוק זאת לפני השליחה.

גרמו לקורא לנוע לפעולה – אם פעלתם כמומלץ למעלה והגדרתם לעצמכם פעולה, כדאי הניע את הקורא לפעולה כגון: בואו לחנות עם הקופון וקבל את ההנחה המגיעה לך, או שלמו בעזרת שוברי תשלום . בנוסף, כדאי גם לחזור ולחדד את המסר שוב ושוב, מכיוון שישנם מסרים שנכשלים מעודף מלל והמסר נשאר זניח ונשכח מהקורא. תוכלו גם להוסיף בסוף הדיוור נ.ב. ולחזור שוב על המסר לפעולה.

עיצוב וגרפיקה נכונה – אנשי פרסום רבים נוטים לחשוב שגרפיקה מוגזמת תגרום ללקוחות לרוץ אליכם בהמוניכם. זה נכון במידה מסוימת. כלומר, חשוב להשקיע בגרפיקה מכובדת ויפה אך כזאת שלא תגנוב את הפוקוס ותתפוס את העין יותר מהטקסט.

> הטיפים באדיבות Offset Color

סגור לתגובות על הכל על דיוור ישיר ואיך לעשות אותו יעיל יותר